Het Documentariaat DOCUMENTARIAAT 
 


Gastenboek

90 berichten op 18 pagina's
Denise Hegt
01-06-26 13:32:46
Ik vond het een heel interessant boek over de geschiedenis van de Efteling. Het boek is ook echt prachtig. Heb het met veel plezier gelezen
Ton R.
01-06-26 13:20:12
Ik ben al jaren een themepark enthousiasteling. Ik heb mezelf tijdens mijn studie daarom ook gespecialiseerd in theme park management en heb stage gelopen bij Walt Disney World. De Efteling blijft echter een van de mooiste parken ter wereld. Onlangs was ik samen met mijn zoontje voor zijn eerste keer terug in het park. De magie overviel me opnieuw. Ik ben daarom de zoektocht gestart naar naslagwerk over het ontstaan van het park en kwam bij dit boek uit. Ik kijk er daarom zeer naar uit het te lezen.
Tim van H. (België)
31-05-26 09:32:58
Hartelijk bedankt voor het schrijven van dit boek. Ik kijk er bijzonder hard naar uit om het te lezen!
René van Delft (presentator van de YouTube-serie "Eeuwig begin")
29-04-26 11:33:54
Een liefdevol en zo waarachtig mogelijk portret van een wereld die er niet meer is: het sprookjesachtige ontluiken van de Efteling. Over een groep mensen die zelf liefdevol en zo waarachtig mogelijk een wereld afbeeldden die er nooit geweest is.
Jannes Badts (België)
20-01-26 16:39:43
Ik ben erg blij dat ik het boek heb en het overtreft absoluut mijn verwachtingen. Het is een boeiend naslagwerk dat weer een andere kijk geeft op vroege Eftelinghistorie dan wat ik tot nog toe uit liefhebbersmedia en 's Eftelings eigen publicaties kende. En dat in een zeer aangenaam geschreven en mooi uitgegeven boek. Chapeau om dit uit te brengen!
Tonen: 5  10   20